...*InfantiL*...

*((_Moltes mans juntes, encara que siguin petites, poden fer grans coses ... Em sento gran, treballant amb petits_))*

viernes, 20 de marzo de 2009

*Per si vos pot ajudar...*


Bé, que després d'haver indagat bastant, la veritat és que m'agradaria deixar-vos certs consells, o adreces electròniques, o llocs que poden estar bé i coses que no vos recomanaria, perquè jo ja he clavat la pata... Bé, més que res per si vos pot interessar i a més ajudar...

Comencem...:
1. Primer, si teniu el blog ben organitzat ja, amb els vostres gadgets posats i tot, ni se vos ocurrisca canviar la plantilla sense abans fer una còpia de seguretat. També podeu fer alguna foto o copiar al OpenOffice per si hi haguera algun problema, tindre clar com estava col·locat tot.
Algunes pàgines que vos poden ajudar per canviar la vostra plantilla poden ser:

http://todoparablogs.blogspot.com
http://www.finalsense.com/services/blog_templates


2. Per personalitzar un poc més el vostre blog, podeu afegir música, en el meu cas, tinc dos tipus. Des d'una (on sols tinc dos cançons per ara) et surt individual i més allargat, gràcies a Goear; en l'altra en canvi, és un mòvil on estan agrupades les cançons que vols que sonin (en el meu cas, varies de pel·lícules de Disney). Açò últim es pot fer gràcies a l'Ivoon, es tracta d'entrar a la seva pàgina, registrar-se, afegir a la llista totes les cançons que es vullga, i després copiar l'HTML al gadget corresponent. És molt fàcil i queda molt bé, a més per a nosaltres que som mestres podriem escoltar i passar-nos cançons per infants.

Espere que us servisca d'ajuda, només puga i sàpiga un poc més, pujaré una altra entrada explicant més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario