...*InfantiL*...

*((_Moltes mans juntes, encara que siguin petites, poden fer grans coses ... Em sento gran, treballant amb petits_))*

lunes, 16 de marzo de 2009

Magdalena...al poble^^


Bé, la veritat és que si he anat a Magdalena...festa plena! Ens hem passetjat pel Mesón, la Fira, les paraetes^^ i fins i tot he vist part del Pregó i he entrat a una colla!!! :P

Però bé, avui dilluns, al poble, a la meva pedra del castell, on es divisa tota Onda, i pots tocar des de les muntanyes fins al mar...
És el meu poble, i en el fons, m'encanta, m'encanten els seus carrers, les seves cases velles, i les noves ¬¬ amb les que et pots quedar amb la boca oberta una bona estona :O i m'encanta pujar-me a eixa pedra d'ahi, si eixa, on veus totes "formiguetes" les persones fent la seva vida, sense saber que tu les observes des del pic més alt del poble i no les enveges en res, perquè et sents en el millor lloc del món, en la millor sensació, en el millor moment...

Bò, el meu poble és Onda, i és cert que no tindrà platja i avoltes alguns dels seus habitants els enviaries uns pobles més avall... Però és on sempre he viscut, i si em dòna moments així, de veres que val la pena no anar a Magdalena ^^ i disfrutar d'un dilluns així!

No hay comentarios:

Publicar un comentario