...*InfantiL*...

*((_Moltes mans juntes, encara que siguin petites, poden fer grans coses ... Em sento gran, treballant amb petits_))*

jueves, 7 de mayo de 2009

*El tren lluna-TIC de Mitja Nit...*




EL TREN DE MITJA NIT

Sovint em sento atrapat
pel meu propi malson
i tinc ganes de cridar
cada dia en algun lloc
surt el tren de mitjanit.

Hi ha poetes que s'han perdut
pintant graffitis en les seves parets
molta gent que es troba sola
cada dia en algun lloc
puja al tren de mitja nit.

Sovint em sento enganyat
quan em veig en el mirall
no en tinc prou amb somiar
necessito desfer-me d´aquest pes
que em lliga el cor.

Hi ha sirenes que estan cantant
la llegenda d´un vell mariner
Molta gent que es troba sola
cada dia en algun lloc
puja al tren de mitjanit.

Si ets
llunàtic i estàs espantat
Si veus els núvols i estàs deprimit
Si la boira ja t´acompanyat
cada dia en algun lloc
pots pujar al tren de mitja nit.

N´he conegut molts com tu i com jo
és bo saber que no estem sols,
això és bo.
No sempre s´està de sort
no sempre trobaràs el mar darrera el port.

Hi ha Julietes buscant Romeus
hi ha princeses que busquen dolor
si tens el cor solitari
cada dia en algun lloc
puja al tren de mitjanit.

Si ets
llunàtic i estàs espantat
Si veus els núvols i estàs deprimit
Si la boira ja t´acompanyat
cada dia en algun lloc
pots pujar al tren de mitja nit.


_Sau_

2 comentarios:

  1. Irene!! anima't a vindre al cole!! els elefants tenim una sorpreseta per a tu! besets reina!!

    A Whole New Worrrlld! jajaja bonica cançó!

    ResponderEliminar