...*InfantiL*...

*((_Moltes mans juntes, encara que siguin petites, poden fer grans coses ... Em sento gran, treballant amb petits_))*

jueves, 19 de febrero de 2009

Aprenent al Blog...

"...expliqueu què heu aprés, què és un blog, quines possibilitats li veieu per a l'ensenyament i per al vostre desenvolupament professional..."

Després d'haver-me creat un Blog i d'haver llegit a la Vikipèdia sobre ells, he aprés ràpidament el seu funcionament i bastant sobre la seua procedència: weblog prové de les paraules web i log ('log' en anglés = diari), poc després el terme "weblog" es va acurtar amb la paraula "blog", ja que va dividir "weblog" formant la frase: we blog, així BLOG va ser adoptat com nom i també com a verb: "bloguejar". Així, des del blog, es poden desar imatges, videos, entrades...i els altres usuaris comentar tot el penjat a la web.

Crec que pel que fa a l'ensenyament, aquest nou món per on escriure, se li pot treure molt de partit. Ara els nens estan inmersos en un món de noves tecnologies, on fer una redacció, ja és un "rotllo", en canvi, si se'ls diguera de fer-se un blog i allí comentar sobre pel·lícules, experiències, situacions... llavors "l'enrotllat" seria el professor, que està en la mateixa "ona" que ells. Crec que és una bona ferramenta per acostar-s'hi als alumnes, i fer-los participar amb més ganes.

Bé, doncs a partir d'ara aquest serà el meu quadern de bitàcola, antigament aquestos escrits els utilitzaven al vaixells, i els seus autors contaven la seva vida, les seves experiències... Doncs em pujo a aquest vaixell per a continuació seguir amb els meus escrits des d'aquest Blog.

*((__Irene__))*

1 comentario:

  1. hola irene! ahir vaig entrar al meu blog i no se com he acabat aci. Sols dir-te que tens un bloc molt interessant i molt currat.
    ja me fet seguidor, així que de segur que em passaré més vegades.

    ResponderEliminar