...*InfantiL*...

*((_Moltes mans juntes, encara que siguin petites, poden fer grans coses ... Em sento gran, treballant amb petits_))*

viernes, 26 de junio de 2009

*Acabades les calsses...*


TAN SOLS ENS QUEDA DISFRUTAR DE L'ESTIU!!!

Cultivo una rosa blanca,
En julio como en enero,
Para el amigo sincero
Que me da su mano franca.

Y para el cruel que me arranca
El corazón con que vivo
Cardo ni oruga cultivo:
Cultivo la rosa blanca.


Que aquest estiu, sigui l'estiu que tots estavem esperant !!!

Ple de llunes plenes a les platges i dies de sombres amb llibres baix arbres, però sempre amb bona companyia... i mai en el mateix lloc!

2 comentarios:

  1. Iep, que fa quasi un any que no li tires Irene...
    VInga! què t'has adormit?

    ResponderEliminar
  2. Doncs anit mateixa et vaig veure a un blog, i vaig decidir que en tenia que crear un nou, el vaig començar a nit, si en vols la direcció, encara no tinc ningñun seguidor...

    ResponderEliminar