...*InfantiL*...

*((_Moltes mans juntes, encara que siguin petites, poden fer grans coses ... Em sento gran, treballant amb petits_))*

jueves, 16 de abril de 2009

*...Pasqua viatgera...*




Arriba el bon temps...és temps de viatjar i conèixer paratges del nostre entorn...

Temps de menjar-nos la mona i volar el catxirulo (milotxa) ^^...
LA TARARA:
Un dia de pasqua un xiquet plorava,
perquè el catxirulo* no li s´ampinava*.

La Tarara sí, La Tarara no,
La Tarara mare, que la balle jo.

Eixa porta pirri, eixa porta pirri,
eixa porta pirri, també en porte jo!

La Tarara sí, La Tarara no,
La Tarara mare, que la balle jo.

Eixa porta pirri, eixa porta pirri,
eixa porta pirri, l´altra polissó!

La Tarara sí, La Tarara no,
La Tarara mare, que la balle jo.


Jo sempre la he cantada així, però a altres regions es canvia aquestes dues paraules:
catxirulo = milotxa
ampinava = enlairava









Com he dit... Temps de viatjar, vet aquí alguns llocs que aquestes Pasqües he visitat: Llucena, Sagunt, València, Eslida, Ahín, Vilafamés, Cabanes... i aquest cap de setmana més!!!
BON VIATGE!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario